Nescafé uvádí na trh Ice Roast, vůbec první rozpustnou kávu značky
Nescafé uvádí na trh Ice Roast, vůbec první rozpustnou kávu značky navrženou speciálně pro konzumaci se studenou vodou nebo mlékem a ledu.
„S Ice Roast jsme vytvořili lehkou až střední pečeni, která je ideální k pití za studena, s hladkou texturou a kakaovými tóny, které odemykají nové smyslové území. Použitím inovativního způsobu myšlení vytvořily naše týmy nový smyslový zážitek ve studené kávě,“ říká Damien Tissot, vedoucí Product Technology Center Coffee společnosti Nestlé.
V úzké spolupráci s kávou Nestlé a jejími trhy vytvořili odborníci z kávového výzkumného a vývojového centra Nestlé ve švýcarském Orbe tuto průlomovou inovaci od zrnek po šálek.
Počínaje 100% kávovými zrny Robusta, pěstovanými a vyráběnými udržitelným způsobem, Nestlé přizpůsobilo profil pražení pro lehce praženou rozpustnou kávu bez drsných nebo hořkých tónů. Optimalizoval proces extrakce pro osvěžující chuť a čistý vzhled v šálku a zdokonalil strukturu kávových granulí, takže se rychle a snadno rozpouští.
„Studená káva je nová generace kávy. Z tohoto uvedení jsme opravdu nadšeni, protože Ice Roast dává příležitost vychutnat si doma ještě lepší šálek studené kávy a znovu si vytvořit své oblíbené nápoje,“ říká Donald Howat, globální vedoucí kategorie Nescafé.
Podle Nestlé se 15 procent kávy na světě pije za studena, přičemž většinu z toho konzumují mladší lidé. V souladu s tímto trendem roste poptávka po produktech, které lidem umožňují znovu si doma vytvořit zážitek ze studené kávy jako v kavárně.